Syntra Bizz heeft een netwerk van meer dan 1000 docenten. Wij garanderen voor elke bedrijfsopleiding een docent die specialist is in zijn vak. Ook als het gaat over technieken inzake klantgerichtheid en -beleving. Zij focussen zich op jouw bedrijfsactiviteit en stimuleren het leerproces door het gebruik van actuele cases, praktijkvoorbeelden en interactie.

Een greep uit onze bedrijfsopleidingen over klantgerichtheid en -beleving die wij regelmatig op maat organiseren. Zit er iets bij voor jou of je medewerkers?
Excelleren in klantgerichtheid
klantgerichtheid

Je mag nog zoveel geld besteden aan publiciteit en marketing, als je medewerkers de klanten niet op de juiste manier aanpakken, dan was het allemaal voor niets geweest. De klant van vandaag wordt veeleisender dan ooit.

De docenten van Syntra Bizz coachen je team. Niet alleen de administratieve medewerkers, maar ook technici, chauffeurs, productiearbeiders: we maken van hen echte ambassadeurs van je bedrijf

We bekijken wat de knelpunten zijn in jouw bedrijf en spelen hier regelrecht op in. Dus geen eenheidsworst, maar een opleiding of coachingsessie helemaal aangepast aan de werking en doelstellingen van jouw bedrijf.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Omgaan met klachten en moeilijke klanten

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant.

Door dit op de juiste manier aan te pakken, kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige klant je trouwste supporter.

Basisvaardigheden als luisteren en begrip tonen komen uiteraard aan bod, maar de coaches van Syntra Bizz leren je 'the extra mile' te gaan, zodat jouw klantenservice zich duidelijk onderscheidt van de concurrentie.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Moeilijke telefoongesprekken of videocalls
Moeilijk telefoongesprek

Hoe breng je een boodschap over zonder de belangen van je gesprekspartner uit het oog te verliezen? In deze communicatietraining leer je alle technieken om zelfs de moeilijkste gesprekken tot een goed einde te brengen.

Lastige of delicate conversaties voeren aan de telefoon of via een videogesprek, het komt voor in jouw bedrijf. Je team communiceert aan de telefoon nu eenmaal anders dan face-to-face. En hoe doe je dit tijdens een video call, waar je de gesprekspartner wel degelijk (weliswaar beperkt) ziet.

Effectief communiceren en bovendien een goede verstandhouding met je gesprekspartner behouden, is de focus van deze training. We geven je praktische tips om te zorgen voor een positieve impact, hoe je de leiding over het gesprek behoudt

We maken je medewerkers bewust van hun eigen communicatiestijl en welk effect die heeft op anderen. Uiteraard gaan we aan de slag met bestaande cases of typische voorbeelden uit jullie bedrijf of sector.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Het team van Syntra Bizz kijkt uit naar jouw telefoontje of mail

 

Heb je echter vragen over een individuele opleiding of een kant-en-klare opleiding? Hiervoor kan je terecht in ons klantencentrum via mail of telefonisch op 078 15 40 05. Je kan communiceren met Tine, Natasja, Maité of Hilde van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur.

Debbie Van Gossum, opleidingsadviseur bij Syntra Bizz
Teamleader opleidingsadviseurs

Debbie Van Gossum

0495 87 13 83
Linda Boey, administratief medewerkter bij Syntra Bizz
Administratief medewerkster

Linda Boey

03 451 99 00
Bie Vingerhoets, administratief medewerkster Syntra Bizz
Administratief medewerkster

Bie Vingerhoets

03 451 99 00