Verkoop, marketing en communicatie. Het zijn zeer belangrijke pijlers in elk bedrijf. Je mag het beste product maken of leveren, als het niet verkocht geraakt, ben je er niets mee. De opleidingen van Syntra Bizz in verkoop, marketing en communicatie zijn dan ook een must voor ieder bedrijf. 

Een greep uit de bedrijfsopleidingen uit de verkoop-, marketing en communicatiesector die wij regelmatig op maat organiseren. Is er iets bij voor jou of je medewerkers?
Al onze maatopleidingen in verkoop, marketing en communicatie organiseren wij nu ook in de regio's Limburg en Kempen.
Verkoopstechnieken

Een goed verkoopgesprek lijkt misschien spontaan, maar echte professionals bereiden zichzelf tot in de puntjes voor, zodat ze perfect kunnen inspelen op de noden van de klant. We leren je niet om het perfecte verkooppraatje vanbuiten te leren, maar om te luisteren naar de klant en via gerichte vragen te weten te komen hoe je hem kan helpen. De docenten van Syntra Bizz hebben jarenlange ervaring in sales en geven jou concrete tips om betere gesprekken te voeren en zo een hogere omzet te realiseren.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Onderhandelingstechnieken

Goede onderhandelingstechnieken maken het een pak simpeler om je doelen te bereiken, op de werkvloer maar ook daarbuiten. Wil je graag dat ene contract binnenhalen, een mooie korting verkrijgen of je leidinggevende overtuigen van jouw ideeën? Aan de hand van concrete cases en rollenspelen leren de coaches van Syntra Bizz hoe je een onderhandeling voorbereidt en structureert. Enkel zo kom je tot een gesprek waarbij je jouw eigen doelen vooropstelt, maar de belangen van de tegenpartij niet uit het oog verliest.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Mystery shopping

Voor bedrijven is het van groot belang om zich regelmatig te verplaatsen in de klant, om na te gaan hoe zijn ervaring met jouw zaak verloopt. Mystery shoppers kunnen daarom een goed inzicht geven in de werkpunten van elke onderneming. Tijdens het bezoek of telefonisch contact let de mystery shopper op vooraf opgestelde criteria als klantvriendelijkheid, wachttijden, deskundigheid,... Na deze opleiding ben jij in staat om een grondige analyse te maken van de bedrijven die je bezoekt, zodat de service steeds optimaal blijft.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Etalagetechnieken

Hoe verleid je een toevallige passant om je zaak binnen te stappen?  Een aantrekkelijke etalage, die jouw producten op de juiste manier in de kijker zet is dé manier om mensen te prikkelen. De experts van Syntra Bizz geven je praktische tips om een etalage op te bouwen die het imago van je zaak benadrukt en tegelijk opvallend en uitnodigend is. Daarbij wordt er uiteraard aandacht besteed aan verlichting, psychologie en kleurenleer om zo tot het perfecte resultaat te komen.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Telefonisch prospecteren

Prospecteren is een absolute must om nieuwe klanten aan te trekken en de groei van je bedrijf te verzekeren. Toch is het een specifieke vaardigheid die heel wat oefening, voorbereiding en commercieel inzicht vraagt. Veel werknemers zijn hier onvoldoende voor opgeleid, waardoor ze niet het maximale uit een gesprek halen of zich vroegtijdig laten afschepen. In deze maatopleiding van Syntra Bizz krijgen jouw mensen concrete tips om een prospectiegesprek in goede banen te leiden en zo de klant te overtuigen om een afspraak vast te leggen.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Contractmanagement

De naleving van contracten opvolgen is cruciaal voor de vlotte werking binnen je bedrijf en het vermijdt onnodige kosten. De voorwaarden van samenwerking met externe partners worden vastgelegd in contracten waar meestal uitgebreid over onderhandeld werd. In deze workshop van Syntra Bizz leer je hoe je je moet organiseren om ervoor te zorgen dat die afspraken ook nageleefd worden. Naast de financiële voordelen beperkt contractmanagement ook je risico’s, verbetert het de samenwerking met de leverancier en maximaliseert het de geleverde kwaliteit en dienstverlening.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

 

 

Opleiding winkelmanagers en -assistenten

Als leidinggevende in een winkel heb je een uitgebreid takenpakket. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor de administratie, voorraad en het personeel, je moet er ook nog eens op toezien dat de winkel vlot draait, klanten tevreden zijn en inspringen waar nodig. 
Geen evidente job, maar in deze opleiding krijg je alle technieken aangeleerd om het dagelijkse verloop binnen je winkel op een efficiënte manier aan te sturen. Bij Syntra Bizz besteden we aandacht aan alle facetten van de job, van winkelinrichting tot personeelsadministratie, steeds aangepast aan jouw zaak.

Interesse? Vraag jouw offerte

 

Het team van Syntra Bizz wacht op jouw telefoontje of mail

Debbie Van Gossum, opleidingsadviseur bij Syntra Bizz
Teamleader opleidingsadviseurs

Debbie Van Gossum

0495 87 13 83
Linda Boey, administratief medewerkter bij Syntra Bizz
Administratief medewerkster

Linda Boey

03 451 99 00
Bie Vingerhoets, administratief medewerkster Syntra Bizz
Administratief medewerkster

Bie Vingerhoets

03 451 99 00