Syntra Bizz voert een zeer actief kwaliteitsbeleid. Zo beschikken wij over drie kwaliteitslabels. Het klachtenbeleid maakt deel van uit van deze integrale kwaliteitszorg.

Ombudsdienst is de laatste stap
Jijzelf bent vaak de sleutel tot een oplossing bij een klacht. Laat de dingen nooit aanslepen. Reageer. De mensen op de campus zijn aanspreekbaar.
Heb je administratieve vragen?

Richt je tot het secretariaat van de campus. De secretariaten van onze campussen kan je bereiken vanaf 8u30

  • van maandag tot en met donderdag tot 21u00,
  • op vrijdag tot 17u00, 
  • op zaterdag tot 12u00.
Heb je inhoudelijke vragen?

Contacteer dan ons klantencentrum telefonisch op 078 15 99 99 (zonaal tarief) 

  • van maandag tot en met donderdag vanaf 8u30
  • op vrijdag tot 17u
  • op zaterdag tot 12u30

behalve tijdens de schoolvakanties.

Geen oplossing? Anny helpt je verder

Je kan haar bereiken via onderstaande gegevens of het contactformulier.

Ombudsvrouw

Anny Pollet

03 451 99 00