Start and duration
  • Custom course only, request your quote
Location
  • To be defined
Type of training
  • Further training
Save money on your schooling
  • KMO Wallet
  • Training vouchers

Commerciële attitude voor technici: why follow this course?

Persoonlijke ervaring weegt altijd door

Het verschil maken doe je als bedrijf hoe langer hoe minder op basis van je product of prijs. Des te meer met je service en de dienst na verkoop. Een technicus kan zeer goed onderlegd zijn, maar als hij niet vlot omgaat met de klant, zal hij geen positieve indruk achterlaten, hoe goed zijn werk ook is gedaan.

Meer halen uit het contact

Tijdens deze maatopleiding reiken we technici, monteurs en installateurs die in contact komen met de klanten praktische tips en inzichten aan om nog beter het visitekaartje te zijn van hun bedrijf door:

  • begrip te tonen voor hoe de klant naar de situatie kijkt
  • signalen op te vangen en met interesse te luisteren
  • enthousiasme te tonen over het eigen bedrijf
  • correct te reageren op ontgoocheling of ontevredenheid
  • oog te hebben voor opportuniteiten.

 

Program

Volgende aspecten van commerciële attitude komen aan bod:

  • Hoe kan je je inleven in de situatie en de leefwereld van de klant?
  • Hoe vang je signalen op van de klant en hoe interpreteer je die?
  • Hoe spreek je met met enthousiasme over het eigen product en bedrijf?
  • Hoe reageer je correct op ontgoochelde of ontevreden klanten?
  • Hoe vang je mogelijke opportuniteiten op en benut je die?

For who

Target audience

Deze opleiding is zeer interessant voor technici, monteurs en installateurs die regelmatig in contact komen met klanten tijdens het uitvoeren van hun job.

  • Campus Antwerpen
  • Or on your location
€968.00 €800.00
  • Campus Antwerpen
  • Or on your location
€308.55 €255.00
  • Campus Antwerpen
  • Or on your location
€308.55 €255.00
  • Campus Antwerpen
  • Or on your location
€181.50 €150.00

Cold calling

/2 sessies

New
  • Campus Antwerpen
  • Or on your location
€308.55 €255.00