- van maandag tot en met vrijdag tussen 8u30 en 17u30
- via chat, mail
- of telefonisch op 078 15 40 05
Onze medewerkers werken sinds woensdag 18 maart, zo veel mogelijk van thuis uit. We blijven nog steeds beschikbaar voor vragen. Je kan ons klantencentrum contacteren
Syntra Bizz en Covid-19
Als erkende opleidingsinstelling baseren wij onze acties op de adviezen die we van de Vlaamse Overheid krijgen.
Volg je reeds les en heb je een vraag voor je campus?
Veelgestelde vragen
Corona (Covid-19)
- Ik ben ingeschreven voor een opleiding die start tussen 14 maart en 4 april. Wat nu?
- Mijn opleiding startte reeds maar wordt nu van 14 maart tot 4 april geschorst. Wat nu?
- Wat gebeurt er met andere evenementen, infosessies, workshops,… ?
- Ik volg een korte opleiding. Krijg ik terugbetaling voor mijn gemiste lessen?
- Update 18-03 - Is de campus nog bereikbaar en open voor een gewone werkmeeting met bezoekers of externen?
- Gaat Syntra Bizz ook starten met digitaal leren of streamen van lessen?
- Update 18-03 - Wat gebeurt er met reeds geplande maatopleidingen of in companytrainingen?
Inschrijven
Praktische info voor de start van je opleiding
Betalen
Praktische info tijdens en na de start van je opleiding
* Openingsuren klantencentrum
- Maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u30
Eerstvolgende collectieve vakantie (campussen en hoofdkantoor gesloten)
- van 2 november tot 8 november (Herfstvakantie)
Infomomenten
- zaterdag 27 juni (online) en woensdagavond 2 september 2020