Duur en data
  • Enkel op maat, vraag je offerte
Locatie
  • Nog te bepalen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

De onthaalmedewerker in jouw bedrijf is als het ware het uithangbord van jouw bedrijf. De juiste aanpak van je bezoekers is uiterst belangrijk. Deze opleiding leert hem of haar alle tips en tricks om de taken van onthaalmedewerker accuraat aan te pakken.

Op de juiste manier telefoneren, klanten ontvangen en hen het gevoel geven dat ze welkom zijn, collega’s ondersteunen: het lijken allemaal eenvoudige taken voor de buitenwereld, maar dat zijn ze niet. Deze workshop rendeert dan ook zeker en vast. 

Programma

Wat leer je in deze opleiding?

  • Hoe kan je de bezoekers klantvriendelijk onthalen?
  • Hoe verbind je de klant juist en snel door?
  • Hoe sluit je een gesprek positief af?
  • Je verbetert je persoonlijke aanpak.
  • Je kan een telefoongesprek professioneel voeren.
  • Je communiceert klantgericht, actief en positief.

Voor wie?

Doelgroep

Deze training is bestemd voor telefonisten, receptionisten en administratieve medewerkers die ook regelmatig persoonlijk en telefonisch contact hebben en die op een boeiende manier de knepen van het vak willen (bij)leren. Niet op een saaie en theoretische manier, maar aangenaam en vooral praktisch!

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€151.25 €125.00