Duur en eerstvolgende startdatum
  • 4 sessies
  • 22/11/2018
Locatie
  • Campus Antwerpen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Catering voorzien

Over de cursus

Van jouw bedrijf een sterk merk maken met een eigen identiteit, visie en beleving; dat doe je niet zomaar. Door een bewuste strategie en positionering te combineren met een goed communicatieplan, verhoog je meteen je zichtbaarheid en naamsbekendheid.

Daarbij moet je uiteraard rekening houden met verschillende advertentiemogelijkheden en beslissen welke nieuwe technologieën en social media je daarbij hanteert en op welke manier.

Deze opleiding toont hoe sterke merken gemanaged worden en hoe je de juiste beslissingen kan nemen op vlak van waardepropositie, communicatie, advertising en digitalisering. Je krijgt strategieën en modellen aangereikt die je kan toepassen in je eigen bedrijf. Verder maken we je wegwijs in de verschillende mogelijkheden van communicatie en zorgen dat je na deze opleiding zelf een communicatieplan kan opmaken. Dit zowel voor de klassieke vormen van communicatie als de digitale.

Een drankenpauze is voorzien. Indien de opleiding zowel in de voor- als de namiddag doorgaat, wordt ook een broodjeslunch voorzien. De drankenpauzes en een eventuele broodjeslunch zijn in de prijs inbegrepen.

Programma

Hoe bouw en manage je een sterk merk?

  • Wat zijn merken?
  • Hoe bouw je een sterk merk?
  • Merkidentiteit en merkbeleving;
  • Hoe beheer je dit merk op lange termijn?

Hoe ontwikkel je een strategie en positionering

  • Visie, missie & positionering
  • Waarden
  • Hoe vertaal je een strategie naar een concreet actieplan?

Communicatie

  • Wat is een communicatieplan en hoe maak je dit?
  • Welke advertentiemogelijkheden zijn er en hoe maak je de juiste keuzes?
  • Hoe maak je jouw communicatie rendabel?
  • Welke alternatieve technieken zijn er op vlak van communicatie en advertising.

Digitale communicatie

  • Wat is de impact van digitalisering op jouw communicatie?
  • Hoe ga je om met social media?
  • Hoe laat je nieuwe digitale technologieën en –media deel uitmaken van jouw communicatieplan. 

Voor wie?

Doelgroep

Deze opleiding is uiterst interessant voor ondernemers, zaakvoerders van KMO’s en eenmanszakenen professionals actief in marketingcommunicatie.

Locatie & startdata

Campus Antwerpen

21/06/2018

Datum Uur
do 21/06/2018 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00
do 28/06/2018 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

Campus Antwerpen

22/11/2018

Inschrijven kan tot 15/11/2018

Datum Uur
do 22/11/2018 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00
do 29/11/2018 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

Campus Antwerpen

09/05/2019

Inschrijven kan tot 02/05/2019

Datum Uur
do 09/05/2019 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00
do 16/05/2019 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

Een opleiding op maat van jouw bedrijf?

Neem contact opNeem contact op

Prijs

Excl Incl
Inschrijvingsgeld voor deze opleiding €425.00 €514.25

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques
  • Unizo korting

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO* KO**
€297.50 €255.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€332.75 €275.00
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€477.95 €395.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Campus Mechelen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€411.40 €340.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€151.25 €125.00