Duur en data
Locatie
  • Campus Antwerpen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Vlaams opleidingsverlof

Broodjeslunch en drankenpauze voorzien
Drankpauze en broodjeslunch

Over de cursus

90% van alle Belgen opent dagelijks zijn brievenbus. Ze zijn immers benieuwd omdat ze - naast de enorme hoeveelheid e-mails - nog steeds graag een postkaart, brochure of brief ontvangen. Pak het slim aan en blijf op een relevante manier en met een sterke overtuigingskracht communiceren via deze vorm van printmedia. Deze opleiding neemt je mee doorheen de actuele mogelijkheden en technieken.

Heel wat bedrijven denken dat direct marketing of postreclame - in tijden van social en digitale media - helemaal passé is. Dit is niet het geval. Integendeel, misschien zijn je concurrenten juist overgeschakeld naar digitale kanalen en betalen zij zich blauw aan sponsored posts op Facebook en Instagram en paid search advertenties in Google. Met andere woorden, zij laten het traditionele direct marketingkanaal aan zich voorbij gaan of links liggen. Hier liggen voor jouw bedrijf dus heel wat mogelijkheden en opportuniteiten.

In deze interactieve en praktijkgerichte opleiding neemt vakexpert Tatjana Raman je mee in de wereld van direct marketing. 

Over de docent

Als Media Expert volgt Tatjana Raman de nieuwste trends binnen het medialandschap op de voet en vertaalt deze naar sterke ideeën met het oog op impactvolle campagnes. Tatjana bouwt op een jarenlange ervaring bij verschillende grote mediaspelers als Medialaan, Mediahuis, Sanoma & bpost media. Ze is dus een regelrechte media-experte op het vlak van tv, radio, print en online met een specifieke expertise binnen direct marketing. 

Programma

Deel 1

  • Wat is direct marketing?
  • Hoe situeer je direct marketing binnen je mediamix?
  • Hoe kan je direct marketing inzetten om prospects te winnen en klanten te behouden?
  • Hoe bepaal je jouw targets, de segmenten en welke data kan je hiervoor gebruiken?
  • Welke partijen kunnen me helpen om van start te gaan?

Deel 2

  • Tips & tricks voor een succesvolle direct mail of folder;
  • Checklist: Hoe kan je je materiaal op basis van 6 vragen makkelijk zelf evalueren? Dit kan op basis van eigen materiaal tijdens een interactieve workshop.
  • Op welke manier kan je de ROI van je campagne meten?

 

Voor wie?

Doelgroep

Deze opleiding is uitermate interessant voor marketeers (zowel senior, medior als junior), bedrijfsleiders, copywriters en grafische designers.

 

Locatie & lesdata

Datum Uur
di 19/11/2019 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

Datum Uur
di 28/04/2020 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

Een opleiding op maat van jouw bedrijf?

Neem contact opNeem contact op

Prijs

Excl Incl
Kostprijs voor deze opleiding €250.00 €302.50

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO* KO**
€175.00 €150.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€562.65 €465.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00

MailChimp

/2 sessies

  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€254.10 €210.00
  • Campus Mechelen
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€453.75 €375.00
  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€514.25 €425.00