Duur en eerstvolgende startdatum
  • Enkel op maat, vraag je offerte
Locatie
  • Nog te bepalen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

De tijd van ingestudeerde verkooppraatjes is definitief voorbij. De concurrentieslag winnen met prijs en leveringstermijn is al evenmin een gezonde of haalbare strategie. Ondernemingen die verder kijken dan morgen, liggen hun prioriteit bij tevreden, trouwe klanten doorheen het hele commerciële proces.

Partner bij voorkeur 

Bouwen aan je reputatie en je geloofwaardigheid heeft een impact op alle commerciële geledingen van je organisatie. In deze workshops leren bedrijfsleiders en salesmensen hoe je concreet werk maakt van duurzame relaties met klanten en leveranciers.

  • Wat hebben je klanten echt nodig om klant te worden of te blijven?
  • Hoe lever je een correcte service met respect voor jezelf, je klant en je onderneming?
  • Hoe bereik je een win-win overeenkomst?
  • Waar komen klanten vandaan, hoe kan je ze vinden en houden?
  • Hoe maak je duidelijke afspraken?
  • Hoe geef je klanten een veilig gevoel als ze bij jou te kopen?
  • Hoe slechte betalers voorkomen?  
  • Hoe blijf je een betrouwbare, trouwe partner, ook in moeilijke tijden?
  • Hoe maak je van je relatie een onderscheidend voordeel om je prijs, leveringstermijn of andere voorwaarden veilig te stellen?

Programma

- klanten bereiken, netwerken: hoe en waarom
- klanten behouden
- klanten tevredenheidsanalyse
- duurzame relaties uitbouwen
- ’correcte’ service leveren
- win-win overeenkomsten
- omgaan met slechte betalers

Voor wie?

Doelgroep

Bedrijfsleiders, verkopers, commerciële medewerkers, ...

  • Campus Mechelen
  • Of op jouw locatie
€3448.50 €2850.00