Duur en data
  • Enkel op maat, vraag je offerte
Locatie
  • Nog te bepalen
Kenmerken opleiding
  • Professionele bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Welke digitale tools mag jouw bedrijf niet missen?

Efficiënt werken met digitale tools: waarom zou je deze opleiding volgen?

Dagelijks worden we via alle kanalen overdonderd met nieuwe digitale tools. Iedere maker of aanbieder vindt dat zijn tool de beste is en als onmisbaar moet beschouwd worden. Er zit echter behoorlijk wat kaf tussen dit koren. Dingen die er ogenschijnlijk blits en "nice-to-have" uitzien, maar in de praktijk nog al eens waardeloos blijken te zijn.

Syntra Bizz en haar docenten kennen de nieuwe digitale tools die écht werken om jouw bedrijf beter te organiseren, efficiënter samen te werken en te communiceren binnen en buiten het bedrijf. Gebruik jij ze al? In deze maatopleiding tonen we je meerdere tools die jou, je collega's en je medewerkers een stevige stap vooruit doen zetten qua tijdwinst en taken beter en sneller kunnen laten afwerken. De juiste tool staat garant voor werkcomfort én -plezier.

Tijdens deze hands-on opleiding leren we jouw team de enorme mogelijkheden van innovatieve digitale tools zoals Trello, Evernote, Toggl en andere. Jij en je medewerkers ontdekken hoe je deze tools integreert in het dagelijkse werk. Efficiëntie en eenvoud staan voorop.

We focussen ons op volgende aspecten:

  • klassieke digitale tools voor jouw dagelijks werkcomfort;
  • betere organisatie en samenwerking;
  • planning van je evenementen en vergaderingen;
  • automatisatie van je werk;
  • "make it beautiful", maak je uitnodigingen, documenten, afbeeldingen grafisch mooi;
  • e-mail, social media en internetpagina's zonder geheimen;
  • nice-to-have tools die je het leven gemakkelijk maken.

Voor wie?

Doelgroep

Deze opleiding is uitermate interessant voor administratieve talenten zoals management assistants en administratieve bedienden/medewerkers die innovatieve tools willen ontdekken om beter te organiseren, communiceren en online samen te werken.