Duur en data
  • Enkel op maat, vraag je offerte
Locatie
  • Nog te bepalen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Over de cursus

Het leven van de klant zo simpel mogelijk maken, dat is waar omnichannel marketing om draait. Of het eerste contact nu verloopt via je app, website of fysieke winkel; de klant verwacht een gepersonaliseerde en consistente merk- en productervaring.

Heeft jouw bedrijf al social media pagina's, een webshop, app, chatfunctie,... ? Dat is een mooi begin, maar als die niet op elkaar zijn afgestemd doe je nog steeds niet aan omnichannel marketing. Een mooi voorbeeld van geslaagde omnichannel marketing is Disney. Wil je een bezoekje aan het pretpark brengen, kan je dat eenvoudig boeken via de site. Vervolgens kan je via de app je hotelkamer, restaurant en fast pass regelen en in het park zelf meteen bekijken aan welke attracties het lang aanschuiven is. Bovendien kan je alle gegevens opladen naar een speciaal polsbandje, waarmee je eten kan bestellen, je hotelkamer openen of foto's opslaan.

De klant wordt door in elke stap van de customer journey ondersteund door diverse kanalen die het proces zo aangenaam mogelijk maken. Bovendien bieden al deze tools ongeziene mogelijkheden om meer interactie met je publiek te hebben en waardevolle data te verzamelen.

In deze opleiding leer je de verschillende opportuniteiten die omnichannel marketing biedt en welke daarvan voor jouw bedrijf de beste keuze zijn.

Programma

    Wat extra uitleg bij het programma
     
    •             Analyse van het hedendaagse (digitale) landschap en de impact op onze bedrijven
    •             De klant anno 2018
    •             Customer journey ontleed
    •             Waarom omnichannel?
    •             The future of shopping - omnichannel en e-commerce in de praktijk
    •             Authentieke en onderscheidende bedrijfsvisie, doelstellingen & toekomstplannen
    •             Agile structuren en processen - digitalisatie: bedreiging of opportuniteit?
    •             Het nieuwe werken – weg met het eiland denken
    •             Inspirerend en coachend leiderschap 

Aan de hand van praktijkcases krijgen deelnemers take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.

Voor wie?

Doelgroep

Voor iedereen die de digitalisering en omnichannel wil inzetten voor vooruitgang en groei.

WordPress basis

/4 sessies

  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Campus Mechelen
  • Thomas More Kempen
  • Of op jouw locatie
€399.30 €330.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€254.10 €210.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€562.65 €465.00
  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Mechelen
  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€1270.50 €1050.00