Duur en data
  • Enkel op maat, vraag je offerte
Locatie
  • Nog te bepalen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Klantvriendelijk telefoneren in het Frans: waarom zou je deze opleiding volgen?

Deze opleiding heeft een dubbele invalshoek: telefoneren én Frans spreken

Telefoneren heeft een volledig eigen etiquette en vraagt behoorlijk wat sociale vaardigheden, zeker wanneer dat in een andere taal moet gebeuren. De extra moeite die je medewerkers investeren om hun gesprekspartner correct te woord te staan in diens eigen taal, geeft jouw bedrijf meteen een professionele en klantvriendelijke uitstraling. De praktische vaardigheden die jouw medewerkers  in deze maatopleiding leren zijn dan ook meteen toepasbaar op de werkvloer. 

De maatopleiding Klantvriendelijk telefoneren in het Frans combineert universele vuistregels met formaliteiten die specifiek aan de Franse taal verbonden zijn. Komen onder andere aan bod: gesprekken openen, jezelf voorstellen, de gesprekspartner doorverbinden, een boodschap noteren, een afspraak maken en inlichtingen geven. Deze maatopleiding verstevigt dus zowel je telefonische vaardigheden als de kennis van het Frans van jouw medewerkers.

Oefeningen op maat van jouw bedrijf en het takenpakket van jouw medewerkers

De beste manier om hen deze vaardigheden eigen te maken, is door gesprekken te simuleren. Jouw medewerkers krijgen in de les concrete scenario’s afgestemd op de eigen werkomgeving. Zo leren ze op hun eigen tempo klantvriendelijk telefoneren in het Frans. Een groot voordeel van deze aanpak is dat ze een woordenschat opbouwen die perfect inzetbaar is in het werk dat ze doen.

Naast simulaties van telefoongesprekken krijgen ze ook luisteroefeningen en andere interactieve oefeningen om de woordenschat te onderhouden.

We stemmen deze maatopleiding helemaal af op de kennis van jouw medewerkers en de noden en specifieke eisen en doelstelling van het bedrijf. 


Programma

  • Openen van een gesprek;
  • Jezelf voorstellen;
  • Doorverbinden en een gesprekspartner voorstellen;
  • Een boodschap noteren;
  • Een afspraak maken;
  • Inlichtingen geven;
  • Korte wegbeschrijving;
  • Relationele vaardigheden;
  • Een klacht behandelen;
  • Noteren van eigennamen en telefoonnummers;
  • Efficiënt afronden.
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€157.30 €130.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00