Duur en data
Locatie
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Broodjeslunch en drankenpauze voorzien
Drankpauze en broodjeslunch

Storytelling: waarom zou je deze opleiding volgen?

Mensen houden van goede verhalen. Ze zorgen dat we emotioneel betrokken raken en de boodschap blijft veel beter hangen dan een opsomming van feiten en cijfers. Net daarom is storytelling dé tool om op te vallen in het huidige marketinglandschap. Door het verhaal rond je merk te vertellen, geef je jouw producten en diensten een identiteit. Laat zien dat je op de hoogte bent van de noden van jouw publiek en maak op een concrete manier duidelijk welke oplossingen jouw bedrijf daarvoor heeft.

Deze techniek past ook perfect in elke social media-strategie. Facebook-, Instagram- of YouTubegebruikers zijn op die kanalen immers niet geïnteresseerd in opdringerige advertenties, maar in boeiende verhalen.

Verveel je publiek dus niet met ongeïnspireerde promopraatjes, maar vertel de échte verhalen rond jouw bedrijf op een manier die boeit, inspireert en een duurzame band opbouwt. Al deze principes leer je op een interactieve en entertainende manier in deze opleiding.

 

Docent is Guido Everaert, een veelgevraagd spreker in binnen -en buitenland, die op een boeiende en entertainende manier de principes van storytelling uiteenzet.

Het eerste deel van zijn carrière speelde zich af in de wereld van marketing en communicatie bij grote bedrijven en agentschappen (Nielsen, Ogilvy, IBM, Telenet, Philips Europe, Duval - Guillaume).

Sinds een vijftal jaar besloot hij zich toe te leggen op content marketing en storytelling. Zijn blog (www.justguidooohh.com) vormde een eerste stap en al vrij snel werd hij vaste columnist en blogger voor De Morgen, De Volkskrant, VDAB, Sporta en vele  anderen.

Programma

Leer op 2 boeiende halve dagen dit unieke concept!

  • Wat is storytelling
  • Principes storytelling
  • Boodschap sociale media
  • Hoe pas je toe
  • Interactieve workshop

Voor wie?

Doelgroep

Marketeers, communicatiemedewerkers, KMO-zaakvoerder, marketingmedewerkers, managers.

Locatie & lesdata

Datum Uur
do 24/10/2019 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 302.50
  • 2 sessies
  • Drankpauze en broodjeslunch
Datum Uur
do 30/01/2020 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 302.50
  • 2 sessies
  • Drankpauze en broodjeslunch
Datum Uur
do 30/04/2020 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 302.50
  • 2 sessies
  • Drankpauze en broodjeslunch

Een opleiding op maat van jouw bedrijf?

Neem contact opNeem contact op

Prijs

Excl Incl
Kostprijs voor deze opleiding €250.00 €302.50

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO* KO**
€175.00 €150.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

  • Campus Mechelen
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€453.75 €375.00
  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€514.25 €425.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€465.85 €385.00

Geweldloze communicatie

/4 sessies

Nieuw
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€514.25 €425.00
  • Nog te bepalen
Enkel op maat