Duur en data
  • 2 sessies
  • Eerstvolgende startdatum: 19/12/2019
Locatie
  • Campus Antwerpen
Kenmerken opleiding
  • Professionele bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Broodjeslunch en drankenpauze voorzien
Drankpauze en broodjeslunch

Telefonische prospectie: waarom zou je deze opleiding volgen?

Veel verkopers en zaakvoerders kijken op tegen telefonische prospectie en het vissen naar afspraken. En in hoeverre is de buit al binnen eens je die gegeerde afspraak hebt?

Eén kans voor een eerste indruk

De eerste indruk van de prospect over de beller en zijn bedrijf is van cruciaal belang voor de slaagkans van het verkoopproces, ook op langere termijn. 

In deze cursus leren deelnemers

  • Een leidraad opstellen voor hun prospectiegesprek, naar hun eigen sterktes en zwaktes
  • Polsen naar het potentieel van een klant en bepalen welke inspanning ze ertegenover plaatsen
  • Een enthousiast en klantgericht gesprek voeren zonder zich te laten afschepen
  • De opvolging van een gesprek plannen

Na deze opleiding verloopt telefonische prospectie met meer enthousiasme en een grotere return.

Programma

Volgende punten komen tijdens deze opleiding aan bod:

  • Hoe weerleg je bezwaren?
  • Hoe bereid je je prospectie voor?
  • Hoe benader je een prospect
  • Hoe voer je een telefoongesprek met als doel een afspraak vast te leggen?
  • Hoe volg je een telefoongesprek op?
  • Hoe rond je een telefoongesprek af?
  • Hoe krijg je inzicht in de noodzakelijke klantengegevens, de correcte archivering en het beheer ervan?
  • Hoe herken ik koopsignalen aan de telefoon?
  • Praktische oefeningen.

Voor wie?

Doelgroep

Deze opleiding is zeer interessant voor zaakvoerders, verkopers, vertegenwoordigers en iedereen die in aanraking komt met telefonische verkoop of het maken van afspraken.

Extra info

Tijdens deze opleiding geven we antwoord op volgende vragen:

  • Hoe stel je een leidraad voor een prospectiegesprek op, aangepast aan jouw eigen sterktes en zwaktes?
  • Hoe pols je naar het toekomstige potentieel van een klant en bepaal je bijgevolg de inspanning die je er wil tegenover plaatsen?
  • Hoe voer je een enthousiast en klantgericht gesprek zonder dat je je laat afschepen?
  • Hoe plan ik de juiste opvolging van een gesprek?

Locatie & lesdata

Datum Uur
do 19/12/2019 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 302.50
  • 2 sessies
  • Drankpauze en broodjeslunch

Een opleiding op maat van jouw bedrijf?

Neem contact opNeem contact op

Prijs

Excl Incl
Kostprijs voor deze opleiding €250.00 €302.50

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO* KO**
€175.00 €150.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

DiSC kleurentraining

/2 sessies

Nieuw
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€477.95 €395.00

Sales voor niet-verkopers

/2 sessies

Nieuw
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€157.30 €130.00